AHLAN WASAHLAN


Rabu, 8 Disember 2010

Salam Hijrah 1432

Mase mmg pntas berjalan...sedar x sedar thn 1431h da berlalu......smlm kite da masuk thn thn baru hijrah ( 7/12/2010 ) pastu nnt thn masihi plak menyusul... mase o mase.....

kalau tahun da berubah mksdnyer umo aku pn berubah...berubah kurang ke berubah tmbah??( logik ke soklan nih hehe) mstila bertambah.....

alhmdulillah....bile bertambah mksdnye aku masih diberi peluang utk menikmati kehidupan kt dunia nih....tp dlm kesyukuran ni, selalu gak terpk..adakah penambahan umo ni seiring dgn penambahan amalan????? ( tetibe aku rse sebak plak huhu )

Cume ap yg aku hrpkan agr setiap ap yg aku lakukan akan diterima dan diberkati oleh ALLAH.. dan jika ade kesilapan selama aku telah wat utk thn lepas akan mendapat keampunan dariNYA...mudah2an insyaALLAH...

bile thn baru menyusul org akan kaitkan denga azam....thn baru msti ade azam baru...ap ye azam aku thn nih??biarla rahsia hehe... cume aku hrp aku akn dpt wat yg terbaik utk mne2 tugas yg telah diamanahkan kepada aku..dan yg paling penting aku nk jd hamba ALLAH yg taat, mmg nk cube wat perubahan ckit2...insyaALLAH, semoga dipermudahkan...

yg penting ceria selalu :)

3 ulasan:

  1. auww. azam biarlah rahsia memang xbole blah. bagitau la ape azam u azzuri. bole share ngan kitorang ni ha. hehe.

    BalasPadam
  2. azam apa tahun ni...hehehee...biarlah rahsia...huhuhu

    BalasPadam
  3. hehe....kne nyanyi lagu siti la nih....biarla rahsia...azam baik pnyer hehe, hrap2 tercapai..aminn :)

    BalasPadam